Facebook Pixel

Czy marzą Ci się gładkie, szczupłe i jędrne nogi?

Trening EMS pomoże Ci pozbyć się uporczywego efektu pomarańczowej skórki – dzięki głębokiemu pobudzaniu mięśni, zwiększaniu masy mięśniowej , a tym samym napięcia tkanki łącznej. Poprawia krążenie krwi oraz koloryt skóry, pozytywnie oddziałując na metabolizm i spalanie tłuszczu. Efektem czego są pięknie wyrzeźbione i pozbawione cellulitu nogi.

Skutecznie pobudzaj mięśnie, by redukować cellulit

Regularne treningi o wysokim poziomie intensywności są bardzo ważne dla osiągnięcia właściwego tonusu mięśniowego oraz utraty tkanki tłuszczowej.

Kiedy mięśnie są dobrze rozwinięte, skóra wygląda na bardziej napiętą, gładką i tym samym piękniejszą.

Jednak taki poziom intensywności jest rzadko osiągany podczas konwencjonalnych treningów. Trening metodą EMS pozwala na intensywną pracę dużych grup mięśniowych jednocześnie. Umożliwia to pozbycie się uporczywego tłuszczu na biodrach, talii oraz pośladkach. W skrócie – EMS to idealny trening na problemy z cellulitem! (Por. Boeckh-Behrens / Vatter 2003)

Trenuj ostrożnie i bez wysiłku

Jeśli chcąc zredukować cellulit, zdecydujesz się na treningi z wykorzystaniem metody EMS, możesz liczyć na wstępną konsultację trenerską, podczas której omówione zostaną Twoje cele treningowe. Na tej podstawie  będziemy mogli dobrać odpowiedni program treningowy.

Następnie zostaniesz poddany/a serii prostych, izometrycznych ćwiczeń, które są o wiele mniej uciążliwe niż te, które wykonuje się na klasycznej siłowni.

Ile sesji EMS pozwoli uzyskać efekt?

By efekty redukcji cellulitu, utraty wagi i zwiększenia jędrności skóry były widoczne, zaleca się od 10 do 20 sesji EMS.